Virtuálni asistenti vykonávajú administratívnu podporu vašej právnej praxe - online.

Všetky tie úlohy, ktoré by ste normálne delegovali na recepčnú alebo osobného asistenta, je možné efektívne zvládnuť mimo pracoviska. Ak využívate službu virtuálneho asistenta, najímate si niekoho, kto bude vykonávať prácu pre vás online, pomocou vlastného počítača a vlastného priestoru.

Ako môže virtuálna asistentka pomôcť vašej advokátskej kancelárii?

Väčšina právnikov a advokátov trávi viac času nad administratívnymi úlohami než nad právom samotným. Rozvoj podnikania, účtovníctvo, údržba webstránky, sociálne mediá a marketing – to všetko sú úlohy, ktoré môže (a mal by) robiť niekto iný.

Virtuálna asistentka ovláda elektronickú schránku na ústrednom portáli verejnej správy slovensko.sk, a preto vám vie byť nápomocná pri správe vašej doručenej pošty, ako aj pri elektronickej komunikácii s orgánmi verejnej moci. 

Účtovníctvo je jednou z vecí, ktoré je síce potrebné, ale zároveň nudné a časovo náročné. Keďže tieto úlohy sú systematické a opakujúce sa, virtuálna asistentka ich dokáže dobre zvládnuť. S čím všetkým vám virtuálna asistentka môže pomôcť?

  • Vystavovať faktúry klientom
  • Uhrádzať vaše účty
  • Sledovať vaše záväzky a pohľadávky
  • Zasielať pripomienky, kedy je potrebné platiť účty (ak chcete platiť svoje vlastné účty) atď.

Správa e-mailov  a kalendárov je jednou z najžiadanejších služieb, pričom väčšina klientov potrebuje aspoň základnú úroveň podpory – či už ide o vytvorenie a nastavenie e-mailového konta, kalendára,  zdieľaného kalendára s kolegami, alebo mobilných aplikácii pre poštu a kalendáre. 

Je to preto, že e-mail zostáva najobľúbenejšou formou obchodnej komunikácie oproti rozhovoru, telefónu alebo správ sms. Nie je preto ťažké uveriť, že priemerný človek trávi kontrolou doručenej pošty 4,1 hodiny denne.

Strávte tento čas efektívnejšie delegovaním správy e-mailov a kalendárov na virtuálneho asistenta! Máme dlhoročné skúsenosti so správou doručenej pošty a usporiadame vám doručenú poštu spôsobom, ktorý najlepšie vyhovuje vašim potrebám.

 

Dnes viac ako inokedy sú si spoločnosti vedomé, že pre zviditeľnenie ich značky a zvýšenie predaja musia byť online. Potencionálni zákazníci viac ako inokedy vyhľadávajú sociálne médiá, aby preskúmali produkty a služby a pred nákupom si utvorili obraz o spoločnosti, ktoré ich predávajú.

Ak nemáte čas na správu vašich sociálnych medií a na vytváranie marketingových materiálov (logo, letáky atď.), virtuálna asistentka je ta správna voľba. 

Virtuálna asistentka vám vie pomôcť s bežnými alebo špecifickými administratívnymi úlohami, ako napríklad: 

  • vkladanie dát do systému
  • prepis audio-nahrávok alebo videí
  • formátovanie a úprava dokumentov
Navyše platíte iba za hodiny, ktoré potrebujete – to je hlavná výhoda práce s virtuálnymi asistentmi!

AKO TO FUNGUJE?

Kontaktujte nás

Jednoducho nám zavolajte alebo napíšte a informujte nás o svojich požiadavkách. Pošleme Vám nezáväznú cenovú kalkuláciu.

Konzultácia

Ak súhlasíte s cenovou ponukou, následne si dohodneme osobné stretnutie a prediskutujeme o tom, ako môžeme spolupracovať.

Riešenie

Budeme sa usilovať o dokonalé riešenie, ktoré bude šité na mieru Vašim požiadavkám, či už krátkodobo alebo dlhodobo. Naša online spolupráca sa môže začať.

nastal čas delegovať úlohy!

Nechajte virtuálnu asistentku, aby Vám pomohla znížiť vašu pracovnú záťaž a náklady efektívnym spôsobom.